Nuo ko pradėti?

Kaip užsirašyti į grupę?

Tereikia užpildyti žemiau esančią formą ir jau galite ateiti į pirmąją treniruotę! Tvarkaraštyje išsirinkite patogiausią treniruočių vietą bei laiką ir nurodykite juos pildomoje formoje.

Priėmimas į bendrąsias „Sūkurio“ grupes vyksta ištisus metus.

Kad pradėtumėte treniruotis Aikido, tereikia tik vieno – Jūsų noro. Turite tiesiog pasiryžti ir ateiti!

Kaip išsirinkti grupę?

„Sūkuryje“ gali treniruotis įvairaus amžiaus žmonės. Išsirinkite jums tinkamiausią grupę:

· vaikų – nuo 6 iki 10 m.;
· vaikų ir paauglių – nuo 10 iki 14 m.;
· jaunimo (vyresniems nei 14 m.)
· suaugusiųjų;
· taip pat vyksta treniruotės moterų grupėje,
· brandaus amžiaus žmonės gali pasirinkti užsiėmimus Aikido sveikatingumo grupėje.

Kiek treniruočių per savaitę lankyti?

Kiekvienoje grupėje per savaitę vyksta 2–3 treniruotės. Pradedantiesiems tai optimalus krūvis. Galima treniruotes lankyti ir vieną kartą per savaitę, tačiau taip bus sunkiau įsisavinti ir prisiminti, ko mokėtės prieš tai buvusioje treniruotėje.

Jei laikui bėgant pajusite, kad Jums nebeužtenka 2–3 treniruočių per savaitę, tuomet suteiksime galimybę lankyti papildomas treniruotes, papildomu laiku arba kitose „Sūkurio“ grupėse.

Kokia reikalinga apranga?

Pradėti treniruotis galima su paprastu sportiniu kostiumu (patogiausia – sportinės kelnės ir sportiniai marškinėliai). Kadangi baziniai Aikido pratimai susideda iš veiksmų, atliekamų ant kelių, bei paruošiamųjų pratimų, kuriuos patogiausia atlikti mūvint ilgas sportines kelnes, patariame nesirinkti sportinių šortų. Taip pat Jums bus reikalingos paprastos šlepetės, kurias avėsite persirengimo kambaryje ir ateisite iki salėje esančio tatamio. Treniruositės basomis kojomis.

Speciali Aikido treniruočių apranga yra – keikogi. Mes ją dar vadiname kimono. Rasti kimono, skirtą Aikido treniruotėms, yra pakankamai sunku, nes parduotuvėse dažniausiai parduodama dziudo arba karate treniruotėms skirta apranga. Dėl to „Sūkurys“ jau ne vienerius metus bendradarbiauja su siuvykla, pagal specialius užsakymus siuvančia Aikido treniruotėms pritaikytą kimono. Jums pageidaujant, padėsime užsisakyti Aikido aprangą pagal Jūsų kūno matmenis. Kadangi paprastai po skalbimo kimono labai susitraukia, patarsime, kokį dydį reikia išsirinkti.

Jeigu jau turite kimono, tuomet galite pradėti treniruotis su juo. Tačiau svarbu žinoti, kad naujokai treniruotis pradeda tik su baltu diržu.

Ar treniruotėms reikalingi ginklai?

Aikido technika yra kilusi iš fechtavimosi japoniškais kardais bei ietimis, todėl pratimai su kardais yra neatsiejama treniruočių dalis, skirta pagerinanti Aikido judesių lavinimą ir įsisavinimą. Būtent todėl „Sūkuryje“ rengiame technikai su ginklais skirtus užsiėmimus.

Aikido kovos mene yra naudojami trijų rūšių ginklai: boken – medinis kardas, dzio – medinė lazda, tanto – medinis peilis. Bendradarbiauja su kompanija, Lietuvoje pristatančia rytų kovos menų ginklus, tad besitreniruojantiesiems „Sūkuryje“ nereikia eikvoti laiko ir energijos patiems ieškantis ginklų treniruotėms.

Kokios bus mano pirmosios treniruotės?

Pirmiausia Jūs ateisite treniruotis į bendrąją grupę, kurioje treniruojasi ir naujokai, ir pažengusieji aikidokai. Pirmose treniruotėse treneris ar instruktorius Jums parodys individualius pratimus – įvairius žingsnius, kūliavirsčius, kritimus bei bazinių judesių elementus. Po to, treniruotės metu, treneris ar instruktorius visus besitreniruojančius suskirstys į poras. Kiekvienas porininkas prisitaikys prie naujoko ir stengsis Jums padėti suprasti pratimus. Taip įsiliesite į bendrosios grupės kolektyvą ir pradėsite treniruotis pagal visiems sudarytą bendrą programą.

Ar aš galiu treniruotis Aikido?

„Sūkuryje“ treniruotis Aikido gali vaikai, moterys, vyrai, senjorai. Fizinis pasiruošimas ir amžius čia nėra svarbiausia (į vaikų grupes priimame nuo 6 m., suaugusiųjų – nuo 14 m.).

Visa Aikido technika yra itin įvairiapusiška, todėl, nors ir lėtai, treniruotis, atidirbinėti bei tobulinti įvairius technikos elementus yra ypač įdomu. Pagyvenusio amžiaus žmonės bei neturintys stiprių fizinių gabumų palengva ir su dideliu malonumu Aikido treniruotis gali ilgus metus. O tie, kas pasiruošę treniruotis intensyviai, su porininku gali dirbti spartesniu tempu. Svarbiausia treniruočių užduotis – suteikti ne aukštus sportinius rezultatus, bet išugdyti sugebėjimus harmoningai dirbti ir treniruotis su bet kuriuo partneriu.

Apie visas esamas ir buvusias traumas bei susirgimus trenerį arba instruktorių būtina informuoti iš anksto. Jeigu turėtumėte kokių nors sveikatos apribojimų, treneris arba instruktorius Jums paskirs tinkamiausią treniruočių tempą ir pritaikys saugius judesius. Tačiau jei turite rimtesnių abejonių dėl savo sveikatos būklės, tuomet apie galimybę treniruotis Aikido būtinai pasitarkite su savo gydytoju.

 

Pabaigai, rekomenduojame perskaityti „Sūkurio“ naujoko įspūdžius: „Aikido. Naujoko kelias“